Bogdan Oproiu

Motovlog Kawasaki 125

Motociclismul are la baza motoarele in 2 timpi, din pacate acestea nu au mai fost fabricate, iar daca au fost fabricate tehnologia folosită, nu este lafel de avansată ca la motocicletele în 4 timpi.

Fratele meu a recondiționat un Kawasaki Kx125 din 2003, iar rezultatul este minunat. Doresc sa cumpăr aceleași piese folosite de Claudiu. Mai exact o rezonator racing FMF și un kit de 144cmc.

Modificari Furtune racing din silicon pentru o mai bună racire a motorului. Jigler 460 pentru toba fmf si conițiile de temperatură și sltitudine. Scărițe Fastway Lowboy f3 pentru o aderență mult mai bună și ofera posibilitatea de a le coborî, pentru persoane înalte ca mine. Jug Pro Taper este mai puțin flebibil față de cel standard și ofera posibilitatea de a muta ghidonul mai în față sau spate. Dispozitiv start pentru blocarea furcii Works Connection Manete Renthal Intelllilver care permit manetei să se roteasca în orice direcție astfel ea rămâne întreagă, indiferent de impactul pe care îl primește. Cadrul, bascula, jantele și butuci sunt vopsite electrostatic. Lamele muzicuță Boysen. Ghidon Pro Taper modelul R. Charmichel Manșoane Odi modelul Emig, acestea se blocheaza pe ghidon cu clemă, eliminând astfel tradiționala sârmă. Grafice personalizate 100% la Let's Ride

Părerile și sfaturile mele sunt orientative și pot diferi de cele ale profesioniștilor.

Părerea ta este foarte importantă pentru mine. Dacă sunt erori în acest articol, sau dacă apreciezi că sunt necesare: înlocuiri,modificări sau completări, te rog să îmi atragi atenția. Mai jos găsești formularul unde îți poți exprima părerea. Aștept cu interes părerea ta, pentru a îți oferi articole cât mai utile, cand vei vizita din nou blog-ul meu.