Bogdan Oproiu

Sprinter pentru camping #3

Am început remedierea problemelor care apar la mașină odată cu trecerea aniilor și mi-am amintit de ce nu îmi place mecanica auto, în special problemele legate de rugină.

Da din câte am înteles dubele au o problemă cu rugina în general, așadar lista de cumpărături: vopsea, chit, șmirghel, bandă adezivă. Am vopsit complet ușiile din spate și lateralele. Mare parte din reparații au fost efectuate de tata, oglinda de pe partea dreaptă avea nevoie de alt capac, mai departe urmează să înlocuiesc plăcuțele de frănă și senzorii. Aerul condiționat a început să nu mai funcționeze, după ce fratele meu a demontat toată partea din fața a dubei, a descoperit problema(vezi foto de mai jos), dacă tot am umblat am descoperit că trebuie înlocuit intercooler-ul deoarece părea să fie fisurat.

Fulia compresorului de la aerul condiționat, care a cedat.

Pentru remorcare am să folosesc sistemul folosit de americanii, practic sunt 2 profile rectangulare care se unesc precum în imagine. Motivul pentru foloseirea acestui sistem pentru cârlig îl reprezintă versatilitatea lui, practic poți folosi tot felul de alte accesorii în locul cârligului, menghină, treaptă,masă,scară,etc.

Un alt accesoriu pe care l-am proiectat si printat, îmi permite să blochez ușa unde doresc eu, nu doar deschisă la maxim. Probabil îl voi confecționa din duraluminiu si lipi.

Avantajul unei imprimante 3d este uriaș, astfel poți verifica ceea ce ai proiectat, înainte de a confecționa piesa dintr-un metal. Piesa printată este din material PLA de culoare galbenă, confecționarea piesei dureaza 10-20 minute.

Pentru transportul motocicletelor am primit din partea moto-gear un sistem de blocare a roților. Acest sistem de la Moose Racing este practic deoarece se poate detașa de o bază pe care o are, ceea ce îmi permite sa folosesc spațiul pentru altceva. Sistemul este pentru roata de spate, iar acest model permite și transportarea inei motociclete de oras cu gume mai late decât un cross.

Chiar dacă sistemul este foarte solid, voi folosi în continuare chingi pentru prinderea motocicletei.

Așa arată duba vopsită acum, curând voi schimba balamalele ușilor din spate cu unele care permit deschiderea lor 270 de grade.

Părerile și sfaturile mele sunt orientative și pot diferi de cele ale profesioniștilor.

Părerea ta este foarte importantă pentru mine. Dacă sunt erori în acest articol, sau dacă apreciezi că sunt necesare: înlocuiri,modificări sau completări, te rog să îmi atragi atenția. Mai jos găsești formularul unde îți poți exprima părerea. Aștept cu interes părerea ta, pentru a îți oferi articole cât mai utile, cand vei vizita din nou blog-ul meu.